Wij doen onze uiterste best om de invulling van onze verloskundige zorg zo optimaal mogelijk voor jullie te laten zijn en hopen dat jullie hierover tevreden zijn. Mocht je de zorg graag anders zien dan hoe deze nu is ingericht, geef dit dan altijd aan. Waar mogelijk passen we onze zorg aan op jullie wensen.

Ben je tevreden?

We vinden het fijn te merken als onze zorg goed ontvangen wordt: leuk als je het laat weten zodat we zo door kunnen gaan! We investeren onze tijd graag in hoge kwaliteit en goede zorg. Mond tot mond reclame is voor ons heel belangrijk. Vertel het gerust door aan anderen waarom je zo blij was met ons. Wist je ook dat je onze zorg op verschillende plekken kan scoren?

Indien jullie op- of aanmerkingen hebben of feedback willen geven op onze begeleiding, dan horen wij dit graag! We nemen op 5 willekeurige momenten in het jaar een clientenenquete af binnen de praktijk: mocht je deze enquete niet ontvangen hebben, maar deze wel willen invullen neem dan contact met ons op: info@vkutrechtoost.nl

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn, dan doen wij een dringend verzoek aan je om ons dit kenbaar te maken. Onderstaande informatie kan je van dienst zijn.

Heb je een klacht over je verloskundige?

Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje goed te begeleiden. Het is prettig als het contact met de verloskundige en andere professionals in onze praktijk deskundig en aangenaam verloopt. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt.

1. Bespreek je klacht met je verloskundige
Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten.

2. Schakel onze klachtenfunctionaris in
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.

Meer informatie
Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl.